#440 na kioscima

17.5.2007.

j  

Društvena odgovornost u Hrvatsko

PR-izjave preuzete s web-stranica poznatih korporacija

Holcim

Jedna od naših najznačajnijih konkurentskih prednosti je kombinacija znanja, kreativnosti i inovacije svih naših radnika. Snažna društvena odgovornost ogleda se u brizi za dobrobit i sigurnost našeg osoblja i ljudi iz šire zajednice. Svi oni pridonose našem poslovanju.

U suradnji s radnicima, njihovim obiteljima, lokalnom zajednicom i ukupnim društvom Holcim se zalaže za održiv ekonomski razvoj radi poboljšanja kvalitete života. Presudna uloga društvene odgovornosti poslovnog svijeta u postupnom mijenjanju koje vodi prema održivosti potvrđena je i na nedavno održanom Svjetskom skupu o održivom razvoju u Johannesburgu. Zdravlje i sigurnost. Holcim pruža zdrava i sigurna radna mjesta vodeći brigu da naši zaposlenici, ugovorni partneri i posjetioci ne budu izloženi nikakvom riziku.

Razvoj osoblja i briga za njihovu dobrobit Holcim prepoznaje da je fizička, emotivna i društvena dobrobit njegovih zaposlenika okosnica privlačenja i zadržavanja osoblja i izgradnje snažne i sposobne organizacije. Iz tog razloga, kontinuirano ulažemo u naše radnike i nudimo razne programe zaštite na radu koji će osigurati zdravo i sigurno radno okruženje.

Podrška lokalnoj zajednici.

Holcim je predan brizi za lokalnu zajednicu. Većina naših pogona locirana je u manjim zajednicama u kojima osim osiguranja radnih mjesta i potrošnje lokalnih dobara i usluga, sudjelujemo u raznim programima koji podižu kvalitetu života lokalnog stanovništva. Put prema trajnom poslovnom uspjehu zahtjeva građenje partnerstva kroz otvoren i iskren dijalog sa sindikatom, vladinim i nevladinim organizacijama, lokalnom zajednicom i društvom u cjelini.

Ericsson Tesla

Vizija – Doprinositi blagostanju Hrvatske vodeći aktivnu ulogu u izgradnji moderne i gospodarski prosperitetne Hrvatske.

Ericsson Nikola Tesla želi društvo u kojemu dominiraju znanje, demokratski odnosi, kultura poduzetništva, inovatorstva, otvorenost prema novim idejama i blagostanje.

Mercator

Mercator ne ostvaruje svoje poslanstvo samo aktivnom ulogom u gospodarskoj okolini, nego odazivom na potrebe šire okoline stvara svoju kulturnu i društvenu dimenziju. Donatorskim sredstvima gradimo i njegujemo međuljudske odnose te razvijamo i jačamo djelatnosti od lokalnog i nacionalnog značenja u različitim područjima društvenog života. Donacijska sredstva usmjeravamo tamo gdje su izražene najveće potrebe i pomažemo onima kojima je pomoć najviše potrebna.

Coca-Cola

Visoke vrijednosti i težnje oduvijek su dio prakse Coca-Cola HBC i njezinih prethodnika, ali nedavni razvoj događaja u globalnoj ekonomiji i poslovanju, kao i sve češće ispitivanje uloge poslovanja, istaknuli su potrebu da se one ugrade u rad tvrtke na otvoreniji i sistematičniji način.

Mi sada ispitujemo način na koji tvrtka preuzima svoje socijalne odgovornosti, usredotočujući se na ono što se događa na tržištu, u odnosu na okoliš, na radno mjesto i partnerstva u zajednici. Angažirali smo tim stručnjaka da provede istraživanje u većem broju zemalja i regija pomoću pretraživanja dokumenata, upitnika i iscrpnih intervjua. Na osnovi zaključaka formulirat ćemo novu strategiju za korporativnu društvenu odgovornost, koja će sadržavati kvalitativna i kvantitativna mjerenja. Također očekujemo da ovaj rad dovede do novih, koordiniranih lokalnih primjera djelovanja u zajednici i u korist okoliša.

Mi tržišta doživljavamo kao društva s održivim gospodarstvima. Također prihvaćamo odgovornost da svoje znanje i resurse koristimo kako bismo postigli nešto pozitivno i značajno. Najveći pozitivni doprinos koji naša tvrtka može donijeti društvenim zajednicama jest izravan gospodarski učinak koji ostvarujemo uspješnim poslovanjem.

Moramo izabrati na što ćemo usredotočiti svoje napore. Vjerujemo da su za organizaciju poput Coca-Cola HBC najvažnija mjesta na koja se valja usredotočiti lokalne zajednice u kojima djelujemo i njihovi karakteristični problemi - socijalni, zdravstveni ili problemi vezani uz okoliš; jedan primjer toga je naša podrška borbi protiv HIV/AIDS-a u Nigeriji. Još jedno prioritetno područje čine standardi koji se odnose na proizvode što ih koristimo ili prodajemo (npr. kvaliteta hrane). Vrijednosti koje utjelovljujemo sastavni su dio uspješnog vođenja našeg poslovanja i pokazuju se u svakom od područja za koja je korporativna socijalna odgovornost važna - na radnom mjestu, tržištu, u okolišu i zajednici.

OTP Banka

Banka potvrđuje da pored poslovne uspješnosti i rasta, ona mora također uzeti u obzir važne aspekte njezinog društvenog okružja. Naše razumijevanje društvene odgovornosti sadrži stalnu obvezu promicanja održivog ekonomskog rasta. Namjeravamo ostvariti taj cilj suradnjom s našim zaposlenicima, njihovim obiteljima, lokalnim zajednicama i društvom u cijelosti kako bi poboljšali standard života na način koji odgovora i uspjehu Banke i općem razvoju.

Sony Ericsson

Mi se brinemo o ljudima i okolišu.

Ravnopravan odnos prema radnoj snazi, proaktivno očuvanje okoliša i praktično uključenje u zajednicu su temelji Sony Ericssonove vizije održive budućnosti Integriranjem etičkih elemenata u sva pitanja vezana za rad tvrtke, ukljujući upravljanje ljudskim resursima, dizajn proizvoda, zahtjeve za dobavljače i programe djelovanja u zajednici, Sony Ericsson pomaže u izgradnji čistijeg, sigurnijeg i prosvjećenijeg svijeta.

Uvažavanje i odgovornost.

Sony Ericsson vjeruje u uvažavanje ljudskih prava i u etički postupak prema svim zaposlenicima. Sony Ericssonova politika se zalaže za ponašanje na društveno i etički uzoran način, te vođenje poslova u skladu s primjenjivim zakonima i propisima.

Ipercoop

Društvena odgovornost očituje se kako u odnosu s kupcima – kroz kontinuirano poboljšanje kvalitete usluga i proizvoda, djelatnicima, dobavljačima, tako i u odnosu prema lokalnim zajednicama, kroz potporu društvenih i kulturnih aktivnosti kroz donacije i sponzorstva. S tim ciljem u okviru tvrtke djeluje odjel za odnose s javnošću i preko njega ostvaruje svoj cilj pomaganja i stapanja sa zajednicom u kojoj se nalazi.

Adris grupa

Briga za zajednicu načelo je duboko ukorijenjeno u naše poslovanje. Adris grupa kao odgovorna tvrtka poduzima sve kako bi poboljšala kvalitetu života u zajednici u kojoj djeluje, kako regionalno, tako i u cijeloj Hrvatskoj.

Osim brige za svakog čovjeka, zaštita okoliša, donacije i partnerstvo bitan su dio naših svakodnevnih napora.

preuzmi
pdf